четвер, 31 травня 2012 р.

שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד ומכשירים ניידים אחרים - חלק 2

שולחן עבודה מרוחק תמיכה

על פי מסמך RFC 1918 פרטית IP-כתובת לא ניתן להשתמש ברשת הגלובלית, כך שניתן יהיה להשתמש בהם באופן חופשי למטרות פנימיות בלבד.


כדי להבין מדוע החיבור בין הרשת למחשב מוגן על ידי הנתב ואת המחשב באינטרנט (עם כתובת ה-IP חיצוני) או ממחשבים שונים, רשתות תקשורת מקומיות, נתבים מאובטחים יכול לגרום לבעיות, אתה צריך להכיר את הפעולה של פרוטוקול ה-NAT.VNC SDK


לקוח VNC אנדרואיד

קודם כל, לבחון כיצד חיבור רשת בין שני מחשבים.


כאשר מחשב ברשת יתחבר למחשב אחר, לפתוח socket מוגדר על ידי כתובת ה-IP-מקור, יציאת המקור, ה-IP, כתובת היעד, נמל היעד ואת פרוטוקול רשת. IP מנות בפורמט כולל 2 בתים שדה המספרים הנמל. זה מאפשר לנו לזהות 65 535 יציאות, המהווים הערוצים הייחודיים של תקשורת. מבין 65,535 הראשונים 1023 יציאות שמורים ידועים בצד השרת שירותים כמו אינטרנט, FTP, Telnet, ועוד יציאות כל האחרים יכולים לשמש לכל מטרה אחרת.


אם, למשל, מחשב המחובר לרשת גישה לשרת FTP-(הנמל 21), הוא פותח את מערכת ההפעלה מקצה שקע במושב של יציאת מעל 1023. כך, למשל, זה יכול להיות יציאה של 2153. לאחר מכן ה-IP מנות שנשלח מהמחשב לשרת-FTP, יכיל השולח כתובת IP, יציאת המקור (2153), כתובת IP ואת נמל היעד (21). כתובת IP ו יציאת המקור ישמש תגובה מהשרת ללקוח. השימוש יציאות שונות מפגשי רשת שונים מאפשר ללקוחות להקים מספר רב של פגישות ברשת בו זמנית לשרתים או שירותים שונים לשרת יחיד.


שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד ומכשירים ניידים אחרים - חלק 2 מסך כלי שיתוף

עכשיו רואים את התהליך של הקמת הפעלה באמצעות נתב על הגבול של הרשת הפנימית והאינטרנט. כאשר הלקוח מתקין חיבור רשת פנימית למחשב מחוץ לרשת, לפתוח socket מוגדר על ידי כתובת ה-IP-מקור, יציאת המקור, ה-IP-כתובת היעד, נמל היעד ואת פרוטוקול רשת. כאשר היישום שולח נתונים דרך, שקע ה-IP מקור כתובת יציאת המקור מוכנס לתוך החבילה בתחום הפרמטרים המקור. שדה פרמטר יכיל היעד IP-כתובת נמל היעד. לדוגמה, מחשב בתוך הרשת עם כתובת-IP 192.168.0.1 יכול לגשת אינטרנט שרת רשת גלובלית של כתובת ה-IP 64.233.188.104. במקרה זה, מערכת ההפעלה הלקוח יכול להקצות מושב יציאה קבוע של 1251 (יציאת המקור) ואת נמל היעד - הנמל הוא שירות אינטרנט, כלומר, 80. לאחר מכן, בשנת מנות הכותרת נשלח תכיל את התכונות הבאות (איור 1):

Немає коментарів:

Дописати коментар