пʼятниця, 13 квітня 2012 р.

שולחן עבודה מרוחק הצופה

שולחן עבודה מרוחק הצופה

שולחן עבודה מרוחק עבור אנדרואיד

 


מיני האינטרנט מזהה שרת


שולחן עבודה מרוחק הצופה מרחוק של Windows שולחן העבודה

מהו שרת האינטרנט Mini-ID ומה זה מתאים?


Mini-ID שרת אינטרנט - הוא מוצר תוכנה שפותחה על ידי «TektonIT». VNC מותאם אישית התוכנה מאפשרת לך לנהל מרחוק מחשבי «מערכת Manipulator מרחוק» כדי ליצור חיבור בין המודולים שלהם VNC שרת והצופה VNC דרך רוב חומות אש ונט, במקום להשתמש ה-IP או כתובת ה-DNS מזהים. תצורה לא נוספת של ציוד רשת וחומות אש אין צורך.


VNC-Windows הלקוח

עבור משתמשי RMS, הטכנולוגיה "Internet-ID" לא new.Previously, כאשר משתמש «אינטרנט ID», העברה של תרכובות תנועה ותיאום בוצעה על השרתים של החברה «TektonIT». התנועה החולפת דרך שרת חיצוני בדרך כלל אינו מספק את דרישות הבטיחות שאומצו על ידי חברות מסוימות. כמו כן, בשל סיבות אובייקטיביות, את המהירות של האינטרנט הוא ללא ספק פחות כאשר עובדים באמצעות שרת מקומי.


עכשיו, עם זאת, מנהלי מערכת יש את האפשרות לפרוס את הארגון שלך «אינטרנט ID» שרת.


לכל מי שמעוניין במוצר זה?


קודם כל, המוצר הזה הוא עניין מנהלי מערכת של חברות שאימצו תקן גבוהה יותר של אבטחה ועמידות ב-IT.


עקרון הפעולה.


העיקרון של שרת האינטרנט-ID מיני זהה לזה של הציבור «אינטרנט ID» השרתים של «TektonIT». במקום VNC הצופה היה מחובר ישירות ל-IP או כתובת DNS לשרת VNC, VNC הצופה מתחבר לשרת אינטרנט ID מיני, וזה, בתורו, מחובר לשרת VNC מצידם. לפיכך, לא у הצופה VNC "או VNC שרת לא צריך לקבל חיבור נכנס TCP / IP זה לזה, וזה קשה מאוד, אם המחשב שלך נמצא מאחורי NAT או חומת אש. בשני הצדדים הקשר היחיד היוצא, אשר מאפשר לפתור בעיות חמורות של כמה administration.Thus המערכת, לפתור את הבעיה של ה-NAT אל נט קשרים.

Немає коментарів:

Дописати коментар